Monday, May 19, 2008

Malaysia: Ng Bee Chai Foundation Scholarship Awards 2008

This is an invitation to young, vibrant, deserving, of good character and needy Malaysian Students for “NG BEE CHAI FOUNDATION SCHOLARSHIP AWARDS 2008”.

The scholarship will be given to deserving individuals seeking financial assistance to pursue their first degree or professional courses in Malaysian Local Universities.

Only offered to Malaysian Students from Klang Valley area.

Closing date is on May 31, 2008.

For more information and applications for the scholarship, contact Janet Tey at 03-33430008 ext 13/15.

2 comments:

aishah said...

Perkongsian yang sangat baik. Di dalam blog ini mengisahkan mengenai Anugerah Biasiswa Yayasan Ng Bee Chai tahun 2008 di Malaysia. Tajuk blog ini sangat menarik kepada mereka yang sudah menamatkan SPM untuk mencari maklumat berkaitan biasiswa pelajaran yang diberikan. Ini kerana terdapat maklumat yang lengkap dan senang untuk dicari. Di sini, terdapat laman web sebagai rujukan yang boleh membantu anda semua mencari maklumat yang sangat lengkap hanya dengan klik dissertation writing service untuk mendapatkan isi kandungan yang padat dalam menghasilkan kualiti penulisan yang berkualiti. Ini kerana perkhidmatan disediakan oleh mereka yang sudah berpengalaman lama di dalam bidang penulisan ini. Terima Kasih dengan perkongsian yang bermanfaat ini.

Unknown said...

click for info luxury replica bags additional resources bag replica high quality official site replica gucci bags